5.0
gebaseerd op 4 reviews

Vandaag voor het eerst geweest voor een BIAB-behandeling. Alles werd heel netjes en mooi gedaan. Indy was erg vriendelijk, gezellig en lief, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Ik ben heel blij met het resultaat en heb meteen mijn volgende af

Derya - 25 dagen geleden
Anita - 26 dagen geleden

Ik ben heel erg tevreden met mijn nagels. Indy zet de biab erg netjes en het blijft mooi zitten. Ik kom zeker terug :)

Yael - ongeveer een maand geleden

Ik heb voor het eerst mijn nagels laten doen, dus k had geen idee. Ik had voor biap geboekt, maar volgens Indy waren mijn nagel hard genoeg om gewoon gellak te gebruiken! Dus de behandeling was behoorlijk goedkoper! Ik kom zeker nog een keer bij Indy terug!

Betty - 6 maanden geleden